Apple ověření záruky | Možnosti záruční doby

Ověření záruční doby je maximálně jednoduché

V první řadě je dobré ujasnit si to nejdůležitější. Stále ještě se totiž setkáváme s dohady o tom, jak dlouhá je vlastně záruční doba, kterou poskytuje společnost Apple. Naprosto zbytečné nedorozumění si však způsobila společnost Apple vlastně tak trochu sama. Z jejího neobratného označení na webových stránkách si zákazníci při objednávání zboží odvodili, že se na něj bude vztahovat záruční doba pouze po dobu jednoho roku.

Je však potřeba uvést na pravou míru, že to tak ve skutečnosti není. Společnost Apple samozřejmě poskytuje na své zboží klasickou záruční dobu, která platí po dobu dvou let od jeho zakoupení. V prvním roce od nákupu má ale pro své zákazníky přidanou službu. Jen se tato služba jmenuje možná trochu nešťastně „Roční omezená záruka“. Přináší však velmi slušné výhody.

Výhody navíc celý jeden rok po zakoupení zařízení

Patří k nim například to, že právě v prvním roce od pořízení zařízení od Applu máte právo na jeho reklamaci a opravu iPhonu doslova po celém světě. Má to však jednu logickou podmínku. Předpokladem je, že v místě reklamace najdete autorizované Apple servisní středisko této společnosti, Apple Store, nebo autorizovaného prodejce. To přece vůbec není špatné, můžete toho využít například při reklamacích na vaší dovolené, při pracovní cestě nebo jakékoli jiné příležitosti, kdy budete delší dobu mimo ČR. Navíc nepotřebujete doklad o zakoupení, protože produkty mají svá výrobní čísla, takže je snadné podle nich ověřit, kdy byly zakoupeny. Dál Apple servis pro své zákazníky připravil i bezplatnou telefonní linku, na které se domluvíte česky. Ta je k dispozici po 90 dnů od vašeho nákupu. Pokud vás bude trápit nějaký problém, nebudete si s něčím vědět rady, využijete radu po telefonu.

Jestliže si nejste jisti, jestli se právě na vaše zařízení ještě vztahuje záruka, není třeba propadat panice. Apple servis myslel i na to. Zde si můžete ověřit své výrobní sériové číslo přístroje a hned víte, na čem jste. Je to velmi pohodlné, užitečné a chytré řešení.

Vysvětlivky
Out Of warranty – mimo záruku v 1. roce
Apple Limited Warranty – v záruce
AppleCare Protection Plan – výrobcem rozšířená záruka

Jak zjistím sériové číslo?

Zjištění sériového čísla se liší od konkrétního zařízení, v případě Macu potřebujete i název modelu. Obě informace naleznete v první záložce v nabídce O tomto Macu. K ní se dostanete skrze kliknutí na logo Applu v levém horním rohu. V případě iPhonu musíte jít do Nastavení > Obecné > Informace. U Apple Watch zase navštivte aplikaci Watch, kde v záložce Moje hodinky jděte do Obecné > Informace. Pro podrobnější návody můžete navštívit oficiální stránku podpory Apple.

 

V případě jakéhokoliv problému či nejasností neváhejte nás navštívit v  profesionálním Apple servisu iPhonePoint, kde Vám rádi poradíme. Navíc diagnostikujeme ZDARMA Vaše Apple zařízení a provadíme opravy zařízení iPhone, iPad a Macbook na počkání.

Jak poznat kradený nebo blokovaný iPhone, iPad či Macbook najdete v článku zde.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *