Jak vznikla společnost iPhonePoint slova zakladatelů

Lidé chtějí opravit své zařízení od Applu v rámci několika desítek minut. iPhonePoint to bere jako samozřejmost
Certifikovaných servisů, které se zaměřují na opravy zařízení od Applu, je na tuzemském trhu několik. Jen málokterý z nich ale dokáže být natolik spolehlivý a flexibilní, aby uspokojil náročné potřeby zákazníků. Nikdo totiž nechce na opravu svého iPhonu, iPadu, Macu nebo Apple Watch dny, natož týdny. Rychlost je zásadním parametrem, kterou je nicméně nutné doplnit o řádnou kvalitu a profesionální přístup. Jablečné produkty si tuto kombinaci zaslouží.
Podobně na to nahlíží česká servisní společnost iPhonePoint, za kterou stojí zakladatelé Roman Hamoud a Lukáš Fencl. Ta zejména ve vysoce frekventovaných pražských obchodních centrech od roku 2015 provozuje malé, decentně provedené stánky, odkud její proškolení pracovníci zajišťují, aby bylo o zařízení od Applu v případě poškození co nejlépe postráno.
Do dnešního dne generují téměř 130 tisíc úspěšně a kvalitně opravených iPhonů, iPadů, Maců a Apple Watch, přičemž se neustále snaží udržovat nejnižší hranici ceny a doby trvání jednotlivých oprav.
„Nejdříve jsme začali s velkoobchodem, kde jsme nabízeli náhradní díly s doručením do 120 minut po Praze. Lpěli jsme také na tom, abychom do druhého dne zvládli obsloužit i jiná česká města a celé Slovensko. Odběry ze stran servisů byly postupem času natolik velké, že jsme v těchto lokalitách začali otevírat vlastní servisy,“ popisuje Fencl začátky iPhonePointu.
Vlajkovým bodem v nabízeném sortimentu služeb iPhonePointu jsou opravy displejů, u nichž garantuje i 15minutovou dobu čekání, a to především u iPhonů a iPadů, které jsou k displejovému prasknutí nejnáchylnější.
Například za kompletní výměnu displeje u nejnovějšího iPhonu 11 Pro Max si účtuje cenu 12 990 Kč, což je ve srovnání s nákupem nového zařízení výrazně levnější. U iPhonu 8 (8 Plus) si pak stanovuje cenu okolo 3 tisíc korun s možností opravy na počkání.
Nejde však jen o displeje. iPhonePoint se specializuje i na výměny baterií, fyzických tlačítek, integrovaných mikrofonů, základních desek a další. Jako bonus pak dodávají všem zákazníkům speciální ochranné sklo zdarma jako pozornost. Součástí je samozřejmě i přesná diagnostika a zjištění, co konkrétně v zařízení nefunguje.
Rychlost servisu firma zajišťuje i tím, že na skladě má okolo 20 tisíc specifických oficiálních náhradních dílů. Do karet jim hraje i otevírací doba stánků, kdy dokáží svým zákazníkům vyjít vstříc i po 9. hodině večerní, a to sedm dní v týdnu. „Náš franchising nabízíme i do Plzně, Brna, Liberce, Hradce Králové, Pardubic, Jihlavy nebo Mladé Boleslavi,“ zmiňuje Fencl důraz na rozšiřování po celé zemi.
Odhlédneme-li od servisování, provozuje také bazar použitých produktů a také možnost výkupů, které lze aplikovat jak v hotovosti, tak jako odečet od nákupu nového zařízení u partnerů. Kompletní výčet všech poboček najdete na webu iPhonePoint.cz, kde si můžete rozkliknout i detailní ceník služeb.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *